Профорієнтаційна гра "Перспектива" для учнів 11-х класів
Мета: допомогти старшокласникам більш усвідомлено підійти
до свого майбутнього, усвідомити взаємозв"язок різних життєвих
етапів та подій; гра переконує більш відповідально відноситись до
вибору життєвої стратегії, показує можливість та необхідність
планування свого майбутнього
Година спілкування на природі, 8 клас
"Стрес. Як віднього вберегтися?"
Мета: формування емоційного благополуччя школярів,
інформування про таке явище як стрес, навчання способам
боротьби зі стресом
Гурткова робота: створення мультиплікаційних анімацій.
Мета: допомогти старшокласникам більш усвідомлено підійти
до свого майбутнього, усвідомити взаємозв"язок різних життєвих
етапів та подій; гра переконує більш відповідально відноситись до
вибору життєвої стратегії, показує можливість та необхідність
планування свого майбутнього
Година спілкування на природі, 8 клас
"Стрес. Як віднього вберегтися?"
Мета: формування емоційного благополуччя школярів,
інформування про таке явище як стрес, навчання способам
боротьби зі стресом
Гурткова робота: створення мультиплікаційних анімацій.
Мета занять: набуття навичок роботи у команді дітей різного віку,
використання ІКТ, ЗМІ не тільки з метою розваг
використання ІКТ, ЗМІ не тільки з метою розваг
Комментариев нет:
Отправить комментарий